4 דברים שצריך לדעת כשמחפשים משרדים להשכרה בתל אביב
משרדים להשכרה בתל אביב הינם מאד פופולריים ומבוקשים.
אין ספק, כי תל אביב הינה מרכז עסקי ומסחרי גדול ומרשים, שממשיך ומתפתח באופן עקבי.
כדי לקדם את פעילותו העסקית של המשרד להשכרה בתל אביב ישנם ארבעה דברים חשובים שחשוב שכל בעל עסק ידע וייקח בחשבון, כשהוא מחפש משרד להשכרה.
אספנו עבורכם ארבעה דברים שחשוב לקרוא כדי למקסם את תהליך החיפוש.
היכן כדאי למקם את המשרדים להשכרה בתל אביב?
למיקום המשרד להשכרה יש חשיבות מכרעת לקידום והצלחת העסק וזהו נתון שמומלץ מאד לקחת היטב בחשבון.
אלו שאלות צריך בעל העסק לשאול את עצמו לגבי מיקום המשרד?
- האם המיקום נגיש לתחבורה ציבורית – אוטובוסים, רכבת וכדו'.
- האם יש חנייה לבניין בו מעוניינים לשכור את המשרד או חניון בקרבת מקום.
- האם מיקום המשרד במקום ספציפי יכול להוסיף לקוחות פוטנציאליים לעסק.
מהם צרכי החברה לגבי המבנה הפנימי של המשרד?
- האם שטח המשרד מתאים לגודל המשרד ולמספר העובדים שבו.
בכמה חדרים אתם מעוניינים? מהו הגודל המינימלי והמקסימלי שמתאים לכם? - האם החלוקה הפנימית של המשרד הינה מוצלחת ומתוכננת היטב או לא.
האם המשרד מחולק לחדרים או לחללי עבודה משותפים?
מהו קונספט החלוקה המתאים לאופי המשרד ולתחום העיסוק שלו.
עדיף לשכור משרד שכבר יהיה כבר מחולק בצורה שאתם מעוניינים בה.
אם לא – יהיה צורך לשפץ אותו ולהתאימו לצורכי המשרד הנוכחי, דבר שיהיה כרוך בהוצאה כספית גדולה.
- האם עיצוב הפנים של המשרד, שאתם מעוניינים לשכור, מוצא חן בעיניכם?
האם הרצפה מרוצפת בבלטות, קרמיקה או פרקטי?
כמה חלונות יש במשרד וכמה דלתות? האם עיצובם נאה?
מה גודל המטבח? השירותים? - האם המשרד מרוהט או לא ?
מה צריך לקחת בחשבון לגבי מחיר ההשכרה המלא
- קודם כל את המחיר הבסיסי – סכום הנטו שבעל הבית של המשרד קובע ושאתם מסכימים ביניכם עליו.
בדרך כלל המחיר מחושב לפי מ"ר. - תוספת דמי ניהול – על המחיר הבסיס (במידה והוא לא כולל זאת).
יש לקחת בחשבון את הסכום שיש לשלם עבור דמי ניהול המבנה, שבו שוכן המשרד להשכרה.
ישנם בעלי דירות הכוללים בדמי הניהול את עלות האבטחה והניקיון וישנם כאלו שלא. - תשלום עבור אבטחה – אבטחת המשרד היא אלמנט חשוב כדי להעניק שקט נפשי לבעל העסק ושמירה על ביטחון מידע.
בדרך כלל, את אבטחת המבנה מבצעת חברת אבטחה. המשרד שתשכרו, כחלק מהמבנה כולו, חייב להשתתף בעלויות האבטחה. - תשלום עבור תחזוקה – אם דמי השכירות הבסיסיים אינם כוללים את דמי הניהול יש להוסיף עליהם לטובת שירותי תחזוקה שוטפים למשרד.
- תשלומים לעירייה: מים, חשמל וארנונה – אלו תשלומים עירוניים שיש לשלם כל חודשיים.
מהי הדרך הנכונה עבורכם למצוא משרד להשכרה בתל אביב?
כשבעלי עסקים מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב הם יכולים להיעזר בכמה אופציות למציאת המשרד המבוקש.
- חיפוש משרד להשכרה באמצעות מתווך – זוהי דרך המאפשרת חיפוש ממוקד לפי הצרכים המדויקים של העסק.
המתווכים אליהם יפנה בעל העסק ינסו להתאים את גודל המשרד, גובה דמי השכירות והמיקום שבעל העסק מבקש מהם.
- חיפוש משרד להשכרה באמצעות לוחות נדל"ן – זוהי דרך פופולרית לחיפוש משרדים להשכרה בתל אביב.
יש בלוחות הנדל"ן היצע רב ובעל העסק יכול לבחור את המשרדים בעלי הנתונים שנראים לו כמתאימים.
דרך חיפוש זו כוללת הקדשת זמן ומאמץ לראיית משרדים, שחלקם הגדול לא יימצאו לבסוף כמתאימים. - חיפוש משרד להשכרה באמצעות לוחות מודעות בעיתונים – שיטה ישנה, עדיין שימושית, אך גם היא מאד לא ממוקדת.